Το Instagram έφτασε τους 1 δισ χρήστες
Το Instagram έφτασε τους 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες
Για να προωθήσει τη μελλοντική ανάπτυξη, η εταιρεία ανακοίνωσε ένα νέο χαρακτηριστικό: την τηλεόραση Instagram.
Ο καθένας θα μπορεί να ανεβάζει βίντεο στο Instagram. Η ενότητα βίντεο θα περιλαμβάνει περιεχόμενο από άτομα που ήδη ακολουθούν οι χρήστες στο λογαριασμό τους, δήλωσε η Instagram την Τετάρτη. Το IGTV είναι επίσης ξεχωριστή αυτόνομη εφαρμογή για κινητά σε iOS και Android, όπου τα βίντεο θα αρχίσουν να παίζονται αυτόματα όταν ανοίγει η εφαρμογή
Σε αντίθεση με το Facebook τα βίντεο στην IGTV δεν θα είναι μέχρι 1 λεπτό αλλά θα μπορούν να φτάσουν και την μια ώρα. Φυσικά οι χρήστες θα μπορούν να σχολιάσουν τα βίντεο και να τα στείλουν στους φίλους τους.
Σύμφωνα με το Instagram δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις για το περιεχόμενο του κάθε χρήστη αλλά σχεδιάζει να διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι που κάνουν δημοφιλή βίντεο θα έχουν ένα τρόπο να κερδίσουν χρήματα από τις προσπάθειες τους.
Ο διευθύνων Σύμβουλος Kevin Systrom δήλωσε ότι η Instagram θέλει να καταστήσει εφικτό στον καθένα να γίνει διάσημος από την Instagram TV, όχι μόνο τους ανθρώπους που έχουν ήδη μεγάλο κοινό.
Οι προσπάθειες της Instagram στο αρχικό βίντεο έρχονται αφού η μητρική της εταιρεία εργάστηκε για μήνες για να δημιουργήσει το Facebook Watch, μια καρτέλα τηλεόρασης στην εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης. Το Facebook έχει πληρώσει τα στούντιο και τους συνεργάτες ειδήσεων για να δημιουργήσει περιεχόμενο που ζει στο Facebook, δημιουργώντας buzz και να ωθήσει τους ανθρώπους να μοιραστούν με τους φίλους τους. Η ιδέα ανταγωνίζεται το YouTube της Google. Το Facebook πληρώνει για τα δικαιώματα, αλλά η εταιρεία επιδιώκει το περιεχόμενο να είναι αρκετά δημοφιλές ώστε να υποστηρίζεται αποκλειστικά από τα έσοδα από τις διαφημίσεις.
Οι δημιουργοί βίντεο στο IGTV θα μπορούν να επιλέξουν να δημοσιεύσουν επίσης το περιεχόμενό τους στο Facebook Watch, το οποίο θα μπορούσε να βοηθήσει τις προσπάθειες του Facebook σε αυτή την ενότητα.
Το Facebook χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον για τους ανθρώπους να συνδέονται με τους φίλους και την οικογένειά τους, το Instagram είναι ένας χώρος που οι χρήστες είναι ποιο άνετα απέναντι σε άτομα που δεν γνωρίζουν, βοηθώντας στην οικοδόμηση ενός ολόκληρου οικοσυστήματος επιρροών που κερδίζουν χρήματα από τη φήμη του Instagram. Η προσπάθεια Instagram είναι παρόμοια με αυτή που έκανε η Snap Inc. με την ενότητα Discover του Snapchat. Οι εκπομπές αυτές γυρίζονται κάθετα, προσελκύοντας τους ανθρώπους που τους βλέπουν στα τηλέφωνά τους.